Sign In
Log in with your MaiOtaku account.
Lost Password
Forum Anime Search Newest Help

current shounens

dsquare
Jul 06, 12 at 6:32pm

hello world, looks like the forums are a bit more lively now! so maybe I'll have myself a return to the website~ so my question is; is anyone currently reading any of the weekly shounen jump releases? and if yes, which?

I've been pretty bored with how some are turning out and a nice discussion/debate would be nice right about now. ;3

fujinkeima
fujinkeima commented on current shounens
fujinkeima
Jul 06, 12 at 9:32pm

I read Naruto,Bleach,One Piece,Reborn and Fairy Tail (though it's no SJ)

In a nutshell;
-One Piece is going strong,as usual.Not much to say here.
-After the underwhelming last arc,I must say,I adore the new/last arc (or at least,how it's building up so far).Bleach is the one manga I'm the most eager about :D
-Naruto..Meh.I'm interested in seeing what comes next,but really I don't expect much.
-Ditto for Reborn.
-Fairy Tail is the same case as Bleach,though I'm nowhere as hyped here.

momoichi
Lamby commented on current shounens
Jul 14, 12 at 1:07am

lol if walmart has it in stock i usually get a Shonen Jump but mainly for Naruto. Bleach and One Piece too but im abit lost in them (which sucks cuz One Piece is a great anime XP) i think Shonen Jumps doing fine XP not there biggest fan but the stuff i do reads pretty amazing and Naruto, Bleach, and One Pieces have only gotten better from there begining days i think

toritori
toritori commented on current shounens
Sep 07, 19 at 6:47pm

Now both Naruto and Bleach are long gone, and One Piece is going to end in 5 years according to Oda. 5 years is only enough for 3 or 4 long form One Piece arcs too :(

momoichi
Lamby commented on current shounens
Sep 07, 19 at 6:48pm

werent they just going to the grand line? how long does that take???

chainsaw man is my current favorite shonen

toritori
toritori commented on current shounens
Sep 07, 19 at 6:54pm

I mean if you count in-universe time only 3 or so years have passed in One Piece

momoichi
Lamby commented on current shounens
Sep 07, 19 at 6:56pm

damn so they are still looking for the grandline xD??

i thought they would have moved on to something else

no spoilers though please i really do wanna read the manga sometime

burninghalo
Sep 07, 19 at 7:01pm

Read One Piece Lamby its amazing

toritori
toritori commented on current shounens
Sep 07, 19 at 7:02pm

Nope they got bored trying to find the grand line and spend the rest of the series seeing how far they can stretch luffy’s dick

momoichi
Lamby commented on current shounens
Sep 07, 19 at 7:02pm

i watched the anime while it was on toonami, and i got in the manga up to meeting boogy the pirate

hard to reread stuff i saw in the anime xD

trying to read the naruto manga too, blast from the past =w=

Please login to post.