Sign In
Log in with your MaiOtaku account.
Lost Password
Forum Anime Search Newest Help
momoichi

Lamby

24 year old Female
Taken
Last online about 3 hours ago
fredericksburg , VA
Please login to post.
grandpa
ƈɦɛɛȶօ left a comment for Lamby
about 10 hours ago


This dudes just having fun with everything now

gintoki_sakata
gintoki_sakata left a comment for Lamby
Yesterday at 11:10pm
Pic

Hi

redhawk
[DERP] Charles left a comment for Lamby
Yesterday at 10:47pm
Pic

Meme Queen ~♡

momoichi
Lamby shes a meme machine
redhawk
[DERP] Charles left a comment for Lamby
Yesterday at 10:44pm
Pic

uwu

momoichi
Lamby awwwww her wide stance is so cute x3 THEY GROW UP TOO FAST (wait til they started teething xD iv had my manga chewed up before by kitten monchers xD)
kurok
KuroK left a comment for Lamby
Apr 05, 20 at 3:42pm

Never have read fire punch, but it sounds like it should be next on the list after chainsaw man. -w- im never going to get caught up on everything now, but im so glad i have so much good stuff to go thru now ^^ So TY
Ill lyk when im all caught up on chainsaw man so we can compare thoughts ^^.... hopefully it wont take me as long as shiga higa but i had some stuff pop up that kinda made me take a break right after i started XD

redhawk
[DERP] Charles left a comment for Lamby
Apr 05, 20 at 2:56pm
Pic

Another uwu

elhaym
elhaym how old are they?
redhawk
[DERP] Charles They were born on the 21st of March
elhaym
elhaym awww so young~ that explains everything!
momoichi
Lamby omh that face ;w;that lil noooooose ;w; UGH I WISH I COULD ADOPT BUT WE ALREADY HAVE THREE CATS
redhawk
[DERP] Charles left a comment for Lamby
Apr 05, 20 at 2:55pm
Pic

Creamy

kurok
KuroK left a comment for Lamby
Apr 05, 20 at 2:44pm

Yesss was already next on the list lol. Can’t wait to see how this one plays out. I’ve been needing something to get me into reading manga again and damn did u recommend something that made me never to want to put it down again XD

kurok
KuroK left a comment for Lamby
Apr 05, 20 at 2:35pm

That page and the final page were the real year jerkers. So glad I picked it up and started reading tho. Never seen a story like it and it was soooo good. So glad I didn’t miss out. Who would have thought he woulda been the bigger man at the end.

redhawk
[DERP] Charles left a comment for Lamby
Apr 05, 20 at 3:33am
Pic

Unofficial but temp names :3

momoichi
Lamby SOOOOOOOOOO CUUUUUUUUUUUUUTE AWWWWWWWWWWWWWWWW IT HURTS OMG THESE FLUFFY BEANS
momoichi
Lamby mini must be the champ of the group to already have his eyes open >w<
redhawk
[DERP] Charles Mini is a lady cx
redhawk
[DERP] Charles T'challa & Jojo are boys
redhawk
[DERP] Charles Creamy & Mini Meme are girls cx
momoichi
Lamby aahhh i see, i should have known the fine lady would open her eyes first =w= in my experience with kittens the first born doesnt always open their eyes first. in my cats litter the runt opened her eyes first and was the first to do everything. do you know which is the runt?
momoichi
Lamby omg creamy is gonna have grey ears thats so fuggin cute HNG
redhawk
[DERP] Charles I think mini meme is the runt, I'd have to check again haha
redhawk
[DERP] Charles They all have opened their eyes too c:
momoichi
Lamby awwww can i have another pic of creamy with her eyes open ;w;!? mini meme has such a gorgeous face!
redhawk
[DERP] Charles Yup Mini Meme is just like her mum le Meme Queen :3
redhawk
[DERP] Charles And yea I'll take a pic of Creamy ^^
momoichi
Lamby oh she has those markings too??
momoichi
Lamby ty *^*
Continue