Log in with your MaiOtaku account.
Home Forum Anime Search Newest Help

Japanese Language Conversation

ectara
I need practice in my Japanese, and since there's very few people around here that know the language, I'd like to see if there's anyone on this board that has a similar skill level, and is willing to engage in simple conversation. I can't read many kanji at all, and my vocabulary is rather limited, so please speak as if you are talking to a child. If I make mistakes, please correct me. I will start the thread with an introduction. こんにちは。はじめまして。わたしはEctaraともうします。どうぞよろしく。にほんごがすこしいわかります、でもじょうずじゃありません。わたしのいくつはにじゅういちさいです。あまりひまがありません。だいぎゃくせいです。かいしゃではたらいています。アメリカにすんでいます。にほんえいきたいです。
ri_chan
こんばんはエクタラさん。わたしはリちゃんです。はじめまして。わたしはじゅうはちさいです。おまえが?きょうはきれいな?おまえがおんな?おとこ?アニメがわtしのだいじのものです。おまえも?
ectara
こんばんはりちゃん。わたしはにじゅういちさいです。そですね。きょうのおてんきはさむいでした。あついのほすきです。そらはきれいなでしたけど。おれんじとあかいですから。わたしはおとこのひと。アニメがすきですよ。でも、あまりひまがありません。まんがをよむにひまがありますけど。わたしはまんがをよむはアニメをみるよりはやいです。
kawaiidango
こんにちはエクタラリちゃん。 わたしはかわいいです。わたしはじゅうごさい。 はじめまして。わたしも、すこし日本語をはなします。げんきですか? I've only been stufying Japanese for 2 years, so...sorry if something is incorrect that's the way my teacher taught me ^^"
ri_chan
おはようみなさん〜わたしはもどってきた!WW かわいいさん、はじめまして。わたしはリちゃんです。よろしくおねがいしまし。*ゆみ*エクタラ、わたしもあついのてんきはだいすきです。TEXASからきたんだ、わたしはあついのもっとおえるはさむいより。WW かわいいさん、がんばって〜!かんじがむずかしいべんきょうです。 I'm feeling REALLY lazy so I'll leave it at this today~
ectara
Nov 12, 13 at 10:09am
こんにちはかわいいさん。はい、わたしはぐあいがとてもいいです。かわいいさんは?にほんごがどこでなりましたか? こんにちはりちゃん!すみません、ゆみはえいごでなんといいますか?そして、「あついのもっとおえる」はえいごでなんといいます?>_< おそくなてすみません。たさんしごとがあります。ぜんぜんひまがありません。T_T
squeaky_clean_ducks
よ!リジで~す!今日本で勉強している。コスプレがだ~いすき!みんな、どこから来た?どうして日本語を勉強している?
Please login to post.