Anime Forum Search Newest Help

Visual novels and other games

MaiOtaku Forums > Video Games Discussion > Visual novels and other games
Aug 27, 17 at 5:33pm

im currently playing Fate/EXTELLA :D yay red saber!

Sep 01, 17 at 3:52pm

Ace Attorney (Investigations 2 is underrated)
Danganronpa (v3 HYPE)
Steins;Gate (gonna play Steins;Gate 0 after v3)
Zero Escape (complex motives)
Own Clannad but yet to play that.
Interested in checking out Root Letter, and Chaos;Child once that comes out.

Sep 10, 17 at 3:34am

Just started playing Sakura dungeon and i keep dying haha

Sep 16, 17 at 11:26pm

currently rereading katawa shoujo since its still my favorite VN. Recently finished Chrono Clock and i can definitely say i loved it. Easily rate it among my favorites. Planning to dive into Wagamama High Spec once i have my fill of KS since it was finally released in english.

Sep 24, 17 at 4:30am

Currently I am reading Chrono Clock, and My Girlfriend is the President.


I really enjoyed a few of the free Vocaloid dating simulation visual novels from this developer:

Sep 24, 17 at 7:14pm

I've kinda taken a break from VNs honestly, like I dunno I used to read a lot of them but after playing YU-NO I kinda lost motivation to read anything else. That game was seriously a wild ride and it kinda gave me that empty feeling that you get after a you finish a good book, manga, anime, movie, etc and I just dropped everything on my backlog.

I'd seriously recommend it to anyone who likes VNs, it's old but really ahead of it's time.

Please login to post.