Log in with your MaiOtaku account.
Lost Password
Home Forum Anime Search Newest Help
jesper0

jesper0

Male
Last online 6 days ago
Netherlands
Please login to post.
verucassault
VerucAssault @verucassault left a comment for jesper0
Oct 07, 20 at 7:01am

HMMMM OK. I might have to go back if the SG1 is where the Asgardians come into play. I wanted to know what was up with that guy.

jesper0
jesper0 @jesper0 Yes it was missing in Stargate atlantis.
jesper0
jesper0 @jesper0 I was fine watching without knowing.
verucassault
VerucAssault @verucassault left a comment for jesper0
Oct 07, 20 at 7:00am

verucassault
VerucAssault @verucassault left a comment for jesper0
Sep 10, 20 at 12:34pm

I'm starting with SG-1

verucassault
VerucAssault @verucassault Oh God. Its so dated and cringe *keeping an open mind* .
jesper0
jesper0 @jesper0 YOU BEST WATCH THE WHOLE DAMN THING!!! <3 it is my favorite show i liked it lots.
verucassault
VerucAssault @verucassault I watched a couple episodes. I can def get into it but ... WOOO that scripting... the cheese factor is pretty high. I can manage tho.
jesper0
jesper0 @jesper0 Wraith!!!!!
alephy
Aleph-3 @alephy - SHIP (。◕‿‿◕。) @Arc
maxkarateboy
Elgardiel @maxkarateboy left a comment for jesper0
Sep 08, 20 at 6:48pm
Pic

Meme share is never a theft ^_^

alephy
Aleph-3 @alephy left a comment for jesper0
Sep 08, 20 at 2:40pm

*SMH* Jesper u Toxic MF, lul

jesper0
jesper0 @jesper0 GUNGA GINGA!!!
truffle
라이언 (ARCHER) @truffle left a comment for jesper0
라이언 (ARCHER) @truffle
Sep 07, 20 at 4:52pm

Delete the spam post you did. It might work.

jesper0
jesper0 @jesper0 I deleted it i think
truffle
라이언 (ARCHER) @truffle Yep. Now Aleph. ;_;
jesper0
jesper0 @jesper0 Think it just gonna be broken till restart
jesper0
jesper0 @jesper0 I cant help with more see ya guys and have fun
truffle
라이언 (ARCHER) @truffle Thanks~
truffle
라이언 (ARCHER) @truffle left a comment for jesper0
라이언 (ARCHER) @truffle
Sep 07, 20 at 4:05pm

I'll kill you! Stop doing this to the site. >:0 Smh

truffle
라이언 (ARCHER) @truffle I'll shoot you now. :V
amrodcalanor
Amrod @amrodcalanor left a comment for jesper0
Sep 07, 20 at 3:58pm

That spacing you're doing in the forums is crashing users. Don't post multiple @ or space your sentences out anymore.

jesper0
jesper0 @jesper0 Aight. Mybad boss.
jesper0
jesper0 @jesper0 I dindt do Multiple @ tho
amrodcalanor
Amrod @amrodcalanor I know that was Aleph, just letting you know not to do that either
jesper0
jesper0 @jesper0 I was already not doing that. Since it made so much lag. dindt know spaces would tho mybad.
momoichi
Skelemby @momoichi left a comment for jesper0
Sep 03, 20 at 8:14pm

deleted my message

i thought you read the webcomic.........

jesper0
jesper0 @jesper0 Trying to forget what you showed me. i like enjoying the quality makings of one punch man manga
momoichi
Skelemby @momoichi ._. i thought i found a companion. now i feel even more lonely...... *sigh*
jesper0
jesper0 @jesper0 Convince me, is it that good to read?
momoichi
Skelemby @momoichi left a comment for jesper0
Sep 03, 20 at 7:59pm

NVM THE CHAPTER IS OUT
https://mangadex.org/chapter/1021090

jesper0
jesper0 @jesper0 please no spoiler
jesper0
jesper0 @jesper0 I only read the well drawn/offical one.
momoichi
Skelemby @momoichi wait. what
Continue